بازار خرید و فروش عمده کیف و کوله مدرسه ای
خانه / کوله پشتی / خرید کوله پشتی | تولید کنندگان برتر کوله پشتی در کشور

خرید کوله پشتی | تولید کنندگان برتر کوله پشتی در کشور


برای خرید کوله پشتی ابتدا از خود بپرسید تا چه مدت میخواهید کوله پشتی را حمل کنید؟ برای چه منطقه ایی می خواهید از آن استفاده کنید و چه وسایلی را میخواهید در آن بگذارید…

در دنیای امروز آشنایی با انواع کوله پشتی و داشتن مدل هایی که به کارتان می اید بسیار مهم است. همیشه باید وسیله ایی را برای حمل و نقل وسایل و لوازم ضروری برای خود داشته باشید از ساده ترین اقلام مثل غذا و وسایل آتش درست کردن در فضای باز تا لوازم تکنیکی مورد نیاز در فضای بیرون را باید در یک کیسه یا یک وسیله حمل کنید.حال چه چیزی مهمتز از یک کوله پشتی قابل اطمینان؟؟

مهم است که برای کار و سفر مهمتان بهترین و مناسبترین کوله پشتی را انتخاب و خریداری کنید.

خرید کوله پشتی | تولید کنندگان برتر کوله پشتی در کشور

خرید کوله پشتی درجه یک ایرانی و خارجی

خرید کوله پشتی درجه یک ایرانی و خارجیدر این مطلب قصد دارم به معرفی چند برند کوله پشتی ایرانی بپردازم که با وحود ایرانی بودن از نوع بهترین ها می باشد و حرفه ایی ترین کوهنوردان از آن کوله پشتی ها استفاده میکنند:

  • گایا : اولین برندی است که میتوانیم به آن ببالیم در سال ۱۳۷۶ در تبریز فعالیت میکند و تحت تایید فدراسیون کوهنوردی جمهوری اسلامی ایران است.
  • انیسه
  • صخره(یوسفیان)
  • فراز
  • شآپامهر و غیره …

دو برند معروف خارجی با نام کاترپیلار( caterpillar) وبرند دیگر نایک(nike) می باشد.

کوله پشتی نایک؛ امروزه هیچ ورزشکار و ورزش دوستی نیست که با این نام آشنا نباشد این برند خود انواع مختلفی دارد که نخستین نوع آن نایک کورتهاس نام دارد.

اما برای خرید کوله پشتی کوهنوردی نکاتی هست که حتما باید به آن توجه نمود:

  1. جنسیت کوهنورد(مرد یازن)
  2. جم یا همان لیتر کوله(حجم بار)
  3. میزان وزنی که قرار است داخل کوله قرار بگیرد( وزن بار)
  4. نوع فعالیت یا برنامه
  5. قیمت و مارک معتبر

ناگفته نماند که میتوانید در سایت دیجی کالا انواع کیف و کوله را بیابید در این سایت دیجی کالا کیف زنانه مجلسی تا کوله پشتی های کوهنوردی در آن یافت می شود با قیمت های مناسب…

ساخت کوله پشتی در جنس های متنوع

ساخت کوله پشتی در جنس های متنوعامروزه کوله پشتی ها را در جنس های متنوع و طرح های مختلف می زنند حتی انواع مختلفی دارد؛ کوله پشتی دخترانه و پسرانه، کوله پشتی چرم؛ به علت عایق بودن در برابر گرما و برق و همچنین در مقابل هوا و آب مقاوم است و مورد پذیرش دانشجویان و دانش آموزان می باشد، کوله پشتی لپ تاپ؛ جادار برای افرادی که لپ تاپ با خودشان حمل می کنند، کوله پشتی دانشجویی، کوله پشتی برزنتی؛ که بهترین نوع کوله پشتی کوهنوردی از جنس برزنت می باشد هم چون ضد آب است و هم مقاوم در برابر سرما و گرما..

نمایندگی فروش کوله پشتی

نمایندگی فروش کوله پشتیبازرگانی چمانجی نماینده انحصاری کوله پشتی و لوازم جانبی دیوتر در ایران می باشد.

مرکز خرید کوله پشتی در تهران میتوان در خیابان منوچهری و بازار بزرگ مشیر خلوت جست وجو کرد.

صادرات کوله پشتی

صادرات کوله پشتییک بانوی ایرانی به جایگاه مطلوبی در صادرات کیف و کوله پشتی به ارمنستان دست یافته است.

عنده فروشی های ساک و کوله پشتی های دوخت ایران متعلق به یک جوان ۲۸ ساله اصفهاتی در مجتمع ایروان است که مشتریان زیادی دارد و این کوله پشتی ها را به ارمنستان ارسال میکند.

مدیر یک فروشگاه ورزشی در ایروان می گوید: ما دو سال است که با خانم نازلی همکاری میکنیم، محصولات ایرانی بسیار با کیفیت هستند و با محصولات اروپایی می توانند رقابت کنند.

تولید کوله پشتی در سایز های مختلف

تولید کوله پشتی در سایز های مختلفکوله پشتی را در سایزها و ابعاد مختلفی می زنند و این بخاطر تفاوت فیزیکی بدن آقایان با خانم ها است، به همین دلیل شرکت های معتبر کوله پشتی های ویژه ایی مخصوص بانوان تهیه کرده اند،خانم ها عموما نسبت به آقایان استخوان بندی ریزتر و ظریف تری دارند، شکل پایین تنه و خصوصا استخوان لگن آن ها متفاوت است و سرشانه های بزرگی ندارند بنابراین کوله ایی که برای خانم ها طراحی کرده اند کشیده تر، دارای بند های کوله بهم نزدیک و کمربندی باریکترو با شکلی قوس دار هستند که بهتر روی استخوان لگن خانم ها بنشیند، البته آقایانی که استخوان بندی ریزی دارند می توانند این نوع کوله ها را تست کنند ممکن است مناسب آن ها نیز باشد

عضویت آسان در کانال کوله پشتی دخترانه ارزان دورسل

شتاب در خرید کوله پشتی دخترانه

شتاب گرفتن بازار خرید کوله پشتی دخترانه وابستگی مستقیمی به تصمیمات سال اخیر وزارت آموزش و پرورش در تعطیلی مدارس با توجه به همه گیری داشته است. بازار فروش عمده و خرید کوله پشتی دخترانه در سال‌های اخیر به دلیل کاهش تقاضا به نسبت کم سود بوده است.  این کمبود را بسیاری از تولیدکنندگان با صادرات کیف به عراق و کشورهای همسایه جبران کرده اند.

بازار رقابتی در قیمت کیف مدرسه دخترانه

خرید کوله پشتی کوهنوردی متناسب به سطح فعالیت

حجم بسیار زیاد ادوات مورد استفاده برای کوهنوردان حرفه‌ای سبب شده تا قیمت خرید کوله پشتی کوهنوردی حرفه ای بسیار زیادتر از انواع کوله پشتی رایج در بازار ارائه شود.  از جمله ابتدایی ترین و اصلی ترین نیازهای رفع شده برای خرید کوله پشتی کوهنوردی استفاده از بندهای بسیار محکم برای حمل دوشی و همچنین کمربند برزنتی محکم و نرم قفل دار برای تقسیم بار بر روی بدن انسان می توان یادآور شد.

رایج ترین معادل کوله پشتی به انگلیسی

اگر به دنبال خرید کوله پشتی به انگلیسی در سایت های فروش آنلاین اینترنتی در خارج از ایران هستید؛ میتوانید محصولات مشابه آن را  به راحتی در بازار ایران و فروشگاه دورسل تهیه کنید.  با افزایش نرخ ارز و هزینه های ارسال از خارج کشور، این نوع خرید مقرون به صرفه نمی باشد.  با توجه به عبارت های مختلف معادل برای مشاهده کوله پشتی به انگلیسی در سایت های آنلاین باید به عبارت اصلی backpack اشاره کرد.

رایج ترین معادل کوله پشتی به انگلیسی

سبک زندگی داشنجویی و کوله پشتی شیائومی

با تغییر سبک زندگی بسیاری از دانش‌آموزان و دانشجویان و حمل همیشگی لپ تاپ نکته اصلی در خرید کوله پشتی شیائومی مزیت استفاده از ضربه گیرهای بسیار خوب در داخل بدنه بوده است.  مجموعه تولیدی دورسل با به کارگیری بهترین مواد اولیه و دوخت هایی مشابه کوله پشتی شیائومی توانسته است رقیب بسیار خوبی برای این محصول برای فروش عمده باشد.

رواج کوله پشتی کوچک در سلیقه خریدار

رایج ترین مدهای جذاب در خرید کوله پشتی کوچک مدل هایی بوده که برخی از بانوان تحت عنوان فشن بلاگر در اینستاگرام و سایت های خود تبلیغ آن را می کنند.  با استفاده از انواع پارچه های جذاب و زیپ و یراق آلات آبکاری شده بسیار چشمگیر، مدل های کوله پشتی کوچک توانسته است یکی از پرفروش ترین دسته ها در سهم فروش عمده انواع کوله پشتی را از آن خود کند.

رواج کوله پشتی کوچک در سلیقه خریدار

بازار کوله پشتی انتشارات

بازار فروش عمده انواع کوله پشتی انتشارات سبب رونق خرید کوله پشتی شده است.  با توجه به استقبال بسیاری از مردم از مدل‌های جذاب این عامل سبب شده تا تولیدکنندگان نگاه دیگری به محصولات خود داشته باشند و صرفاً محصولات تکراری را روانه‌ی بازار نکنند.

انتخاب بهترین کوله پشتی زنانه از تولیدی کیف دورسل

اقلام ضروری برای بسیاری از بانوان جعبه آرایش مختصر به همراه آینه و برس بوده است که به راحتی در هنگام خرید کوله پشتی زنانه مد نظر تمامی خریداران قرار می گیرد.  انواع کوله پشتی زنانه با جنس های مختلف پارچه ای و جین و حتی چرب توانسته است ایجاد تنوع و دلربایی بسیار خوبی را در محصولات تولید شده و بسیاری از مراکز فروش شود. مجموعه دورسل علاوه بر صادرات کیف به عراق توانسته است نظر بسیاری از خریداران کیف عمده از کشورهای همسایه را به خود جلب کند.

انتخاب بهترین کوله پشتی زنانه از تولیدی کیف دورسل

تنوع در فروش عمده کوله پشتی cat

از بزرگترین سهم های فروش و خرید کوله پشتی cat در بازار این برند می باشد.  رایج ترین مدل های آن طرح هایی است که با دو جیب اصلی و یک جیب جلوی و همچنین جای قمقمه و جامدادی را داشته اند.  تنوع بسیار زیاد بالغ بر ۶۰ طرح گوناگون در کوله پشتی cat سبب شده تا لیست قیمت رقابتی این محصول نیاز به بررسی بسیار زیادی توسط خریداران کیف عمده داشته باشد.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
امیرحسین یوسفی
راه های ارتباطی با مدیر فروش:
mobile icon شماره موبایل: 09128153744
telephone icon شماره ثابت: 02155982639
fax icon فکس: 02155982639
telegram icon کانال تلگرام: behellco@
email icon پست الکترونیکی: Yousefi.amir.h@gmail.com
address icon آدرس: بازار بزرگ تهران،چهارراه سیروس ،بالاتراز بیمارستان سپیر ،پاساژ عقیق، پلاک بی 16،کیف سارینا

مطلب پیشنهادی

قیمت ارزان تولید سفارشی کیف | تولیدی کیف سفارشی سریع

تولید سفارشی کیف سریع قیمت تمام شده بخش جدایی ناپذیری از فرآیند تولید سفارشی کیف …

پاسخی بگذارید