بازار خرید و فروش عمده کیف و کوله مدرسه ای
خانه / کوله پشتی / کیف کوله پشتی | مراکز فروش کیف کوله پشتی در کشور

کیف کوله پشتی | مراکز فروش کیف کوله پشتی در کشور


کیف کوله پشتی درواقع درتعریف ساده اش کوله ای پارچه ای است که بادوبند ازشانه هامیگذرد وبرپشت فرد حمل میشود.که دارای انواع واقسام ودرطرح های مختلف است که دربازارعرضه میشود.

نکته ای که درخرید کوله پشتی باید رعایت کنید این است که کوله ای باکیفیت انتخاب کنیدکه جنس آن سبک باشد وبا قرار دادن آن روشانه های خوداحساس دردوناراحتی نداشته باشید.

کوله پشتی‌ها کاربرد بسیار گسترده‌ای دارند و در تمام سنین، برای کاربردهای مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرند، در مدارس برای دانش آموزان مورد استفاده قرار می‌گیرد تا کتاب، دفتر و لوازم التحریر خود را در آن قرار داده و به راحتی حمل نمایند؛ در دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی، برای استفاده‌های روزمره، در برنامه‌های طبیعت گردی و مسافرت‌های سبک، در کوهنوردی‌ و انواع ورزش‌ها استفاده می‌شود.

کیف کوله پشتی | مراکز فروش کیف کوله پشتی در کشور

لیست قیمت کیف کوله پشتی

لیست قیمت کیف کوله پشتیقیمت کوله پشتی ها بستگی به نوع جنس ، و برند آن دارد.

قیمت کوله پشتی ها بر اساس کیفیت آن هاتغییرمیکند. با مراجعه به فروشگاه های گوناگون می توانید از قیمت های روز کوله پشتی اطلاع حاصل کنید. کوله پشتی ها را همچنین وب سایت های اینترنتی هم عرضه می دارند.

برای اطلاع ازقیمت کوله پشتی به صورت آنلاین میتوانید وارد وب سایت هایه مربوطه شوید ،و با مقایسه کوله ها،ازنظر نوع کیفیت رنگ جنس .متناسب برای چه کاری، کوله پشتی مناسب خورد را انتخاب کنید.

معروف ترین برند های کوله پشتی در کشور

معروف ترین برند های کوله پشتی در کشوردر کشورمان شرکت های مختلفی در کار تولید انواع کوله پشتی می باشند. البته بیشتر تولیدی های کوچکی هستند که در این زمینه فعالیت می کنند. در این زمینه می توان به کوله پشتی چرم مشهد اشاره کرد. البته در بازار برندهای معروف جهانی هم پیدا می شود که می توانید آن را خریداری کنید.

برای نمونه این برندها:

  • کوله پشتی نایک
  • کوله پشتی آدیداس
  • کوله پشتی شیائومی
  • و …

پخش عمده کیف کوله پشتی

پخش عمده کیف کوله پشتیپخش عمده کیف کوله پشتی از این مراجع صورت می گیرد:

  • تولیدی ها
  • شرکت های بازرگانی
  • نمایندگی ها
  • فروشگاه های عمده فروشی
  • وب سایت های اینترنتی

برای خرید عمده که بیشتر به صرفه می باشد و می توان سود بهتری به دست آورد، بهتر از این مراجعی که در بالا به آنها اشاره شد سر بزنید. هر کدام از این گزینه ها بهترین کوله پشتی ها را تولید و یا وارد می کنند و به بازار به صورت عمده عرضه می دارند.

شما می توانید برای خرید، مستقیماً با شرکت های تولیدی و یا وارد کننده وارد معامله شوید و کوله پشتی را با قیمتهای مناسب تهیه کنید.

خرید جدید ترین کیف کوله پشتی

خرید جدید ترین کیف کوله پشتیبرای خرید جدیدترین کیف کوله پشتی می توانید به این فروشگاه ها سر بزنید:

  • فروشگاه های کیف فروشی سطح شهر
  • فروشگاه های اینترنتی کیف فروشی

در این فروشگاه ها شما قادرید خرید کوله پشتی فانتزی دخترانه ارزان، خرید اینترنتی کوله پشتی عروسکی و خرید کیف کوله پشتی را در انواع گوناگون انجام دهید.

پس به این فروشگاه ها با خیال آسوده مراجعه کنید و بهترین ها را برای خود دیگر اعضای خانواده خریداری کنید. در این زمینه باید متوجه این مسئله بود که کوله پشتی ها را با استاندارد ویژه آن خریداری نمایید تا به درد کمر و شانه دچار نشوید.

انواع کیف کوله پشتی در بازار

انواع کیف کوله پشتی در بازارکیف کوله پشتی در بازار انواع گوناگونی دارد که می توان به این موارد اشاره نمود:

  • مدل کوله پشتی اسپرت
  • مدل کوله پشتی لپ تاپ
  • مدل کوله پشتی کوهنوردی
  • مدل کوله پشتی مدرسه
  • مدل کوله پشتی دانشجویی
  • مدل کوله پشتی پیک نیک
  • و …

این کوله پشتی ها هر کدام از جنس های متفاوتی تولید می شوند. برای نمونه کوله پشتی هایی که برای کوهنوری استفاده می شوند، از کیفیت پارچه فوق العاده ای برخوردارند که ضد آب می باشند و بسیار هم سبک تر هستند. این در کنار کوله پشتی های لپ تاپ هم نوع دیگری از جنس را دارا می باشند.

مراکز فروش کیف کوله پشتی

مراکز فروش کیف کوله پشتیفروش کیف کوله پشتی در مراکز گوناگونی در شهرهای مختلف صورت می گیرد.

به راحتی می توانید این مراکز را در شهرهای کشور پیدا کرده و خرید خود را انجام دهید. این مراکز می توانند متشکل از فروشگاه های متعدد باشند و یا این که فروشگاهی واحد.

در مراکز فروش کیف کوله پشتی، مدل های متفاوتی عرضه می شود که شما خواهید توانست گزینه های خوبی را با رنگ ها و طرح های متنوع خریداری کنید.

از سوی دیگر می توان امروزه به وب سایت های اینترنتی هم به نوعی مراکز فروش کیف کوله پشتی گفت. این وب سایت ها تنوع زیادی در کالای خود دارند.

عضویت آسان در کانال کوله پشتی دخترانه ارزان دورسل

خط تولید کوله پشتی دخترانه

برای تولید کیف کوله پشتی دخترانه و ارائه آن به بسیاری از مراکز فروش نیازمند راه اندازی خطوط تولیدی است که سلیقه بازار را به خوبی درک کرده باشد. نکته حائز اهمیت در طراحی کوله پشتی دخترانه در بازار آگاه بودن از تمایل مصرف کنندگان دختر  و بررسی نیاز آنها خرید انواع کوله پشتی هستند تاثیر گذار است. جذابیت ظاهری به عملکرد خوبی برای جا دادن وسایل آموزشی را در خود به صورت همزمان داشته باشد.

 خرید کوله پشتی به انگلیسی در سایت های فروش آنلاین

تعاریف متفاوتی برای کیف کوله پشتی به انگلیسی در سایتها و فضای مجازی به کار گرفته شده است.  از جمله معروف‌ترین این تعاریف عبارت backpack  در کوله پشتی‌هایی است که در سنین بلوغ و دانشجویی استفاده می شود.  یکی از پرکاربردترین عبارت ها برای کوله پشتی به انگلیسی همین واژه بوده که با توجه به استفاده کوهنوردان و دانش آموزان بسیار پرکاربرد و پر طرفدار است.

 خرید کوله پشتی به انگلیسی در سایت های فروش آنلاین

مزیت تنوع در کوله پشتی شیائومی

با حضور در بازار بسیار جذاب و پر از محصولات متنوع می‌توانید حتی کیف کوله پشتی شیائومی را و کوله پشتی هایی نزدیک به این مدل را به راحتی خریداریکنید. مزیت های بسیار مناسب کوله پشتی شیائومی و برخی از مدل‌های دیگر مخفی بودن سیم هدفون و همچنین استفاده از ضربه گیر های با کیفیت بالا در بدنه آن است.

مزیت تنوع در کوله پشتی شیائومی

 بهترین کوله پشتی زنانه متناسب با کارکرد مشتری

 بر حسب فعالیت بانوان، طراحی انواع کیف کوله پشتی زنانه صورت می گیرد.  برخی از خریداران علاقه بسیار زیادی به استفاده از کوله پشتی زنانه چرم دارند. از این طریق با به کار گیری بهترین چرم ها با کیفیت بسیار مناسب و رنگهای جذاب قهوه ای، بنفش و قرمز که بسیار در بازار رایج هستند؛ این نوع از کوله پشتی تولید می شود.  با رونق صادرات کیف چرم به عراق برخی از خریداران از این نوع کوله پشتی استقبال بسیار زیادی کرده اند.

صرفه جویی در خرید کوله پشتی کوهنوردی

با توجه به شرایط اقتصادی و سیاست های انقباضی خانوارهای ایرانی، برخی به دنبال خرید کیف کوله پشتی کوهنوردی برای فعالیت آماتور خود هستند. زیرا همزمان بتوانند از این نوع کوله پشتی و یا انواع کوله پشتی ساده دیگر به‌عنوان کیف دانشجویی نیز استفاده بکنند.  با تنوع بسیار زیاد در تولید کوله پشتی کوهنوردی منجرشده تا انواع نیاز دانشجویان و کوهنوردان آماتور و حرفه‌ای به خوبی در بازار و مراکز فروش کیف و کوله پشتی تامین شود.

صرفه جویی در خرید کوله پشتی کوهنوردی

کوله پشتی کوچک و جذابیت برای نسل جدید

ابعاد مختلف کیف کوله پشتی کوچک و بزرگ بستگی به نوع درخواست کاربران در مراکز فروش کیف کوله موجود است.  با توجه به سایز های بسیار کوچک و استفاده از پارچه های فانتزی برای این نوع از کوله پشتی کوچک تولید شده میتوان مشتری بسیار زیادی را از قشر افراد خردسال نیز  به خود جذب کرد.  اگرچه در سال های اخیر برخی از بانوان برای حمل وسایل کم حجم خود از این نوع از کوله پشتی کوچک استفاده میکنند.

 گنجایش متناسب در کوله پشتی ورزشی

ورزشکاران در رشته های مختلف ورزشی بنا به نوع وسیله خود، کیف کوله پشتی ورزشی متناسب با کاربرد مد نظر خود را پیدا میکنند.  مجموعه تولیدی دورسل با تولید بیش از ۲۰ مدل گوناگون از انواع کوله پشتی ورزشی و توزیع در سرتاسر ایران، توانسته نظر بسیاری از خریداران عمده کوله پشتی ورزشی را به خود جلب کند.

گنجایش متناسب در کوله پشتی ورزشی

 کاربرد همیشگی کوله پشتی مسافرتی

مسافرت و گشت و گذار در مکانهای تفریحی و زیارتی و به همراه داشتن کیف کوله پشتی مسافرتی بسیار رایج شده است.  بسیاری از مسافران به خصوص افراد جوان در کنار چمدان های بزرگ برای حمل و نقل وسایل در هنگام مسافرت استفاده از کوله پشتی مسافرتی را برای گردش در شهر و یا بازدید از مکان های سیاحتی و یا زیارتی استفاده می کنند.  علت این امر جاگیری وسایل ضروری و حمله به نسبت راحت دوشی این وسایل با کوله پشتی است.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
امیرحسین یوسفی
راه های ارتباطی با مدیر فروش:
mobile icon شماره موبایل: 09128153744
telephone icon شماره ثابت: 02155982639
fax icon فکس: 02155982639
telegram icon کانال تلگرام: behellco@
email icon پست الکترونیکی: Yousefi.amir.h@gmail.com
address icon آدرس: بازار بزرگ تهران،چهارراه سیروس ،بالاتراز بیمارستان سپیر ،پاساژ عقیق، پلاک بی 16،کیف سارینا

مطلب پیشنهادی

قیمت ارزان تولید سفارشی کیف | تولیدی کیف سفارشی سریع

تولید سفارشی کیف سریع قیمت تمام شده بخش جدایی ناپذیری از فرآیند تولید سفارشی کیف …

پاسخی بگذارید